نوشته شده توسط : فهیمه

پارک طبیعی هفت حوض مشهد

پارک طبیعی هفت حوض یکی از زیباترین جاذبه های طبیعی مشهد که در دل کوه های خلج در 7 کیلومتری مشهد واقع شده است که این منطقه گردشگری با ۷ حوضچه طبیعیِ که بعضی از این حوضچه ها به اندازه یک استخر کوچک وسعت دارد که آب جاری در این حوضچه ها بعد از عبور از این هفت حوضچه به حوضی بزرگتر ریخته می شود و رودخانه مسیرش رو ادامه می دهد. این پدیده طبیعی حوض ها یا «دولین های» مختلف، به علت تخریب شیمیایی توسط باران های اسیدی در بستر یکی از سرشاخه های رودخانه طرق از ارتفاعات رو به جنوب بینالود شگل گرفته است.این منطقه توریستی بکر و با صفا یکی از پر بازدید ترین منطقه گردشگری تور مشهد می باشد.برای رسیدن به زیباترین وارامش بخش ترین جاذبه گردشگری شهر مشهد، باید به دل کوه های خلج در اطراف مشهد سفر کرد و بعد از وارد شدن به شهرک سیدی و جاده خلج، بعد از طی کردن حدود ۳ کیلومتر از جاده،گردشگران تور مشهد  به دوراهی می رسند. باید جاده اتوبان و آسفالت سمت چپ رو ادامه بدهند تا به میدان مانندی برسند وگردشگران باید بدانند اگر قصد سفر به این منطقه رو دارند  بعد از رسیدن به این میدان باید مابقی راه را که حدود ۲ کیلومتر است را  پیاده روی کنند و همچنین گردشگران تور مشهد مراقب  سنگ های صاف و صیقلی باشند  تا صحیح و سالم به «پارک طبیعی هفت حوض مشهد » برسند.

پارک وحدت مشهد

پارک وحدت مشهد در مکانی به مساحت بیست هکتار در اطراف بلوار وحدت در شرق مشهد به عنوان بزرگترین پارک مشهدمقدس می باشد و هرساله گردشگران تور مشهد زیادی را به خود جلب می کند.این پارک درسال ۱۳۴۵ شمسی تاسیس شده و از آن زمان تاکنون بخش های مختلف فرهنگی و ورزشی و تفریحی درآن بنا شده است و هم اکنون نیز در حال به روز رسانی و پیشرفت وگسترش بیشتری برای پارک می باشند .

 

 


این پارک بخاطر داشتن امکانات سیاحتی و تفریحی و ورزشی همچون فضای سبز ، دریاچه مصنوعی ، آب نما و آبشار ،تئاتر و سینما های تابستانی ، و امکانات ورزشی از قبیل سکوهای تنیس روی میز ، شطرنج ، زمین های ورزشی و زمین اسکیت و …جز بهترین مناطق گردشگری تور مشهد می باشد . در این پارک علاوه بر این با احداث مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) توسط اداره کل ارشاد اسلامی خراسان ، کتابخانه و مراکز فعالیت های فرهنگی و هنری باعث رفاه حال مسافران تور مشهد شده است.


 

مطالب مرتبط :

تور مشهد تابستان 95

تور مشهد پاییز 95

تور مشهد مهر 95

تور مشهد آبان 95

تور مشهد نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد , مکان های دیدنی مشهد , جاذبه های گردشگری ودیدنی مشهد ,معرفی جاذبه های گردشگری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل بین المللی قصر الماس مشهد

هتل بین المللی قصر الماس مشهد با قرار گرفتن در جاذبه اصلی شهر همچون  آرامگاه نادر ، آرامگاه شیخ بهایی و گنبد خشتی می توانید به راحتی به این اماکن دسترسی داشته باشید. مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

 

امکانات هتل بین المللی قصر مشهد:

این هتل پنج ستاره دارای امکانات فوق العاده ای است که خاطراتی خوش را برای شما مسافران تور مشهد  به ارمغان می آورد. در رستوران های لوکس هتل می توانید غذاهای مورد علاقه خود را سفارش داده و نوش جان نمایید. کافی شاپ هتل آماده پذیرایی از مسافران تور مشهد  با انواع نوشیدنی ها می باشد. از پارکینگ اختصاصی هتل می توان با آرامش خاطر استفاده نمایید.

 

 

 

در اتاق ها و در لابی هتل اینترنت رایگان در اختیار شما قرار دارد و شما می توانید با استفاده از آن با دنیای مجازی در ارتباط باشید. دیگر امکانات هتل شامل اتاق نگهداری کودک – سوناوجکوزی – باشگاه بیلیارد – بانک – خدمات پزشکی – صندوق امانات – تهویه مطبوع – تلفن – تلویزیون – یخچال – سرویس بهداشتی فرنگی – اینترنت بی سیم – کافی نت – آسانسور – خشکشویی – سالن پذیرایی – آنتن مرکزی – مینی بار – تاکسی سرویس – خانه داری ۲۴ساعته برای مسافران تور مشهد  – اعلام حریق – پاورسوئیچ و آرایشگاه بانوان می باشد.کارکنان مجرب و بسیار صمیمی هتل نهایت تلاش خود را برای آسایش و جلب رضایت شما مسافران تور مشهد  بکار خواهند گرفت.

 

 

 

 

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل پنج ستاره درویشی مشهد که از نظر امکانات در حد بسیار ممتازی قرار دارد و از بهترین هتل های 5 ستاره مشهد میباشد.اصلی ترین خیابان منتهی به حرم خیابان امام رضا(ع) است که هتل درویشی نیز در این خیابان قرار دارد.فاصله هتل تا حرم حدود چهار کیلومتر است و در واقع تنها ده دقیقه پیاده روی تا حرم فاصله دارد.مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل لحظات خوشی خواهند داشت.

 

 

 

امکانات هتل مجلل درویشی مشهد

هتل درویشی دارای بیست و پنج طبقه است و مرتفع ترین مرکز اقامتی و بزرگترين هتل آتریوم کشور با سطح شيشه اي و نماي اسپايدار می باشد. برای اقامت کودکان ۳ تا ۶ سال نیم بها و برای اقامت کودکان زیر ۳ سال هیچ هزینه ای را پرداخت نمی نمایید. در رستوران هتل می توانید انواع غذاهای مورد علاقه خود را سفارش دهید و در کافی شاپ به نوشیدن انواع نوشیدنی ها بپردازید. با استفاده از خدمات اسپا می توانید آرامشی دیگر را کسب کنید. در محموعه آبی هتل می توانید از خدمات سونای خشک ،سونای بخار ،جکوزی ،حمام ترکی ،سالن بدنسازی ،دوش های اختصاصی ماساژ،ارائه خدمات انواع اسپا و ماساژ در فضایی شیک و مدرن استفاده نمایید و لذت ببرید .این امکانات باعث جذب مسافران تور مشهد میشود.

 

 

 

فضای تجاری نیز بخشی از این هتل است که می توانید سوغاتی های متنوع را از آن جا تهیه نمایید. بیش از ۸۰۰ متر مربع فضای سبز به صورت سرپوشیده و باز در قالب روف گاردن از ویژگی های خاص هتل درویشی است.

 

 

 

 هتل مدینه الرضا مشهد

 

هتل مدینه الرضا مشهد نزدیک ترین هتل پنچ ستاره مشهد به بارگاه ملکوتی امام رضا با محیطی فوق العاده زیبا و معماری اصیل ایرانی با فرهنگ معنوی و اتاقهای شیک آماده پذیرایی از مسافران تور مشهد می باشد. این هتل بسیار آرام و پر از معنویت در عین نوسازی و زیبایی با پرسنل مجرب آماده خدمتگذاری به شما مسافران  میباشد. این هتل در فاصله نزدیک حرم (150 متر) قرار دارد که با حدود چهارصد اتاق و اتاق ها بسیار شیک و زیبا است با امکانات کامل در خدمت مسافران قرار میدهد.

 

امکانات هتل مدینه الرضا مشهد :

لابی هتل یک لابی منحصر به فرد است .از اینترنت وای فای در اتاق ها و لابی هتل به طور رایگان استفاده کنید. از امکانات این هتل تاکسی سرویس، آرایشگاه ، اتاق عروس ،خدمات پزشکی ،استخر، زمین ورزش ، جکوزی، سونا ( خشک و بخار)، ماساژ،زمین تنیس در کمال کیفیت در اختیار شما مسافران عزیز است.

 

 

 

این هتل دارای 4 رستوران شیک (فضای باز، سنتی و گردان)، کافی شاپ و چایخانه سنتی است و از دیگر امکانات این هتل سالن آمفی تئاتر،سالن تشریفات،سالن کنفرانس ، سالن همایش،اتاق پذیرایی، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته و...می باشد که مسافران تور مشهد می توانند اوقات خوشی را در این هتل مدینه الرضا مشهد سپری کنید.

 

 

  

تور مشهد شهریور 95 

تور مشهد تابستان 95

تور مشهد پاییز 95 

تور مشهد ویژه تعطیلات تابستان 95

تور مشهد آبان 95

تور مشهد نوروز 96

تور مشهد مهر 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: لوکس ترین هتل های مشهد , بهترین هتل مشهد , مجلل ترین هتل مشهد، هتل های 5 ستاره مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

  هتل مشهد مشهد

هتل مشهد مشهد واقع در خیابان امام رضا اول و سوم در سال 1354 بنا شده است. این هتل چهار ستاره در سال 1392 بازسازی کامل شده و دارای محوطه زیبایی میباشد. 

_مشهد_مشهد.jpg

 هتل مشهد مشهد در نزدیکی میدان بیت المقدس در فاصله بسیار کمی تا حرم واقع شده و به اکثر مراکز خرید مشرف است. این هتل اقامتگاهی خوب برای زائران بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) میباشد. در هتل مشهد مشهد با حضور پرسنل آموزش دیده، همچنین با وجود بهترین خدمات رفاهی میزبان میهمانان تور مشهد نوروز 96 هستند.

هتل مشهد مشهد با ارائه کامل ترین امکانات رفاهی سفر خاطره انگیزی را یرای مسافران تور مشهد نوروز 96 فراهم میکند. این هتل در 10 طبقه دارای 445 تخت میباشد.

میهمانان تور مشهد نوروز 96 با وجود تمامی خدمات رفاهی در بنایی زیبا، لحظاتی به یاد ماندنی را خواهند داشت.

امکانات رفاهی هتل مشهد مشهد:

سرویس 24 ساعته، 137 اتاق و مجهز به سیستم تهویه مطبوع, رستوران با انواع غذاهای ایرانی و سنتی برای میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 96، کافی شاپ با متنوع ترین نوشیدنی های تازه جهت مسافران محترم تور مشهد نوروز 96،  اینترنت, کافی نت, صندوق امانات, اتاق چمدان و ...

mashhad21.jpg

 

مطالب مرتبط:

تور مشهد نوروز 96

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل مشهد مشهد,تور مشهد نوروز 96,نرخ تور مشهد نوروز 96, بهترین تور مشهد نوروز 96 , ارزان ترین تور مشهد نوروز 96 ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل ایساتیس مشهد

هتل ایساتیس مشهد یکی از هتل‌های 3 ستاره شهر مشهد مقدس در خیابان امام رضا ۳۴ میباشد . این هتل در بلوار امام رضا در سال ۱۳۹۲ با طراحی و معماری زیبایی احداث شده و جز هتل هایی با ارائه خدمات خوب و قیمتی مناسب است.

هتل ایساتیس مشهد با ارائه امکانات مناسب با قیمتی خوب ، با حضور پرسنل مجرب رفاه حال مسافران تور مشهد را فراهم میکنند . از این رو با وجود ترانسفر آماده پذیرایی از مسافران عزیز حضرت ثامن الحجج (علیه السلام) در تور مشهد می باشد.

 

امکانات رفاهی هتل ایساتیس مشهد :

اتاق های 2 و 3 و چهار تخته با سیستم تهویه مطبوع،  لابی ، رستوران ( با ارائه انواع غذاهای ایرانی و سنتی ) ، ویدئوی مرکزی، تلویزیون، تلفن مستقیم، حمام، یخچال، صندوق امانات.

هتل ایساتیس مشهد اقامتگاهی مناسب برای زائران و گردشگران عزیز بوده و سفری لذت بخش را برای میهمانان تور مشهد رغم میزند.

هتل جواهری مشهد

هتل جواهری مشهد یکی از هتل های 3 ستاره مشهد میباشد که در خیابان امام رضا 6 با فاصله کم تا حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است.

این هتل سه ستاره دارای امکاناتی خوب با قیمتی مناسب است، همچنین با حضور پرسنل آموزش دیده آماده میزبانانی از زائرانبارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) هستند. از مزایای هتل جواهری مشهد میتوان به مسافت کوتاه به مراکز خريد و فرودگاه نیز اشاره کرد. هتل جواهری مشهد با 193 تخت و 54 واحد در مرکز شهر و در جوار حرم مطهر آماده پذیرائی از میهمانان تور مشهد میباشد.

در هتل جواهری مشهد با قیمتی خوب، بهترین خدمات برای میهمانان تور مشهد ارائه  میشود ،  از جمله امکانات رفاهی و ورزشی این هتل : " سوئیت - اتاق های 1 و 2 تخته با سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس‌، رستوران (با بهترین غذاهای ایرانی) ، اینترنت، پارکینگ، تلفن، TV (ماهواره) ،جکوزی، لباس‌شویی‌ و خشکشویی، سالن بدن‌سازی، سالن ورزشی، صرافی، صندوق امانات، کافی شاپ برای مسافران  تور مشهد میباشد. همچنین با  وجود سرویس به حرم و تاکسی سرویس و فروشگاه، اقامتگاهی کامل را برای مسافران تور مشهد ایجاد کرده است. 

 

  مطالب مرتبط:

تور مشهد تابستان 95

 تور مشهد شهریور 95

 تور مشهد پاییز 95 

تور مشهد مهر 95

تور مشهد آبان 95

تور مشهد نوروز 96

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های 3 ستاره مشهد ,هتل های 3 ستاره مشهد , معرفی هتل 3 ستاره مشهد، امکانات هتل های 3 ستاره مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل عماد مشهد

هتل چهار ستاره عماد مشهد، 350 متر تا حرم مطهر رضوی (ع) فاصله دارد و در ضلع شمالی حرمدر سال 1389 ساخته شده است.

هتل عماد مشهد با 55 اتاق در 9 طبقه جهت پذیرائی 200 نفر از مسافران محترم تور مشهد با امکاناتی از جمله " بهترین سوئیت ، اتاق های 2 و 3 تخته لوکس ، 2 سالن و رستورانی با ظرفیت 185 نفر بنا شده است و  با افتخار میزبان زائران عزیز تور مشهد میباشد.

 درهتل عماد مشهد با حضور پرسنل مجرب و آموزش دیده پذیرای مسافران و زائران حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) می باشد.

 

امکانات رفاهی هتل عماد مشهد:

رستوران  (با ارائه بهترین غذاهای ایرانی - سنتی و فست فود) و رستوران بام با دید زیبای حرم مطهر رضوی (ع) ، کافی شاپ (با ارائه تازه ترین نوشیدنی ها ) ، سرویس ( فرنگی - ایرانی) ، مجموعه آبی با 30 نفر ظرفیت، لابی، فولبرد، لاندری (خشکشویی) ، استخر ، سونا خشک ، سونا بخار ، جکوزی ، سالن بدن سازی - سالن ورزشی، فروشگاه و غرفه، اینترنت ، پارکینگ  و صندوق امانات .

 

در هتل عماد مشهد با ارائه خدمات رفاهی - تفریحی و ورزشی سفری خاطره انگیز را برای مسافران محترم تور مشهد رغم میزند، همچنین با حضور امکاناتی چون گشت درون و برون شهری و  تاکسی سرویس برای گردش و زیارت حرم سفری زیارتی - سیاحتی به یاد ماندنی خواهند داشت.

 

هتل مشهد مشهد

یکی از هتل های خوب چهار ستاره مشهد مقدس هتل مشهد مشهد میباشد که در خیابان امام رضا اول و سوم  واقع شده است.

_مشهد_مشهد.jpg

هتل مشهد مشهد در سال 1354 ساخته شده و همچنین در سال 1392 بازسازی کامل شده است.

hotel_mashhad.jpg

در این هتل با حضور پرسنل مجرب و ارائه امکانات مناسب با کیفیتی خوب در جایگاهی مدرن، با چشم‌اندازی از بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)  میزبان میهمانان عزیز تور مشهد میباشند. هتل مشهد مشهد در فاصله نزدیک حرم  و در نزدیکی میدان بیت المقدس بنا شده، از این رو به تمامی مراکز خرید نیز نزدیک بوده و نظر اکثر مسافران تور مشهد را به خود جلب کرده است.

در هتل مشهد مشهد با ارائه بهترین امکانات رفاهی و تفریحی از جمله: " سرویس 24 ساعته، اتاق هایی مجهز به سیستم تهویه مطبوع در ده طبقه با صد و سی و هفت واحد که 445 تخت در آن موجود است، رستوران (با طبخ متنوع ترین غذاهای ایرانی - سنتی)،  کافی شاپ ( با انواع نوشیدنی های تازه)" برای میهمانان تور مشهد، سفری خوب را برای مسافران تور مشهد فراهم میکند.

mashhad21.jpg

میهمانان تور مشهد همچنین با وجود تمامی خدمات که شامل " اینترنت و کافی نت و صندوق امانات و اتاق چمدان در هتل زیبای مشهد است، لحظاتی به یاد ماندنی را خواهند داشت.

 مطالب مرتبط:

تور مشهد تابستان 95

 تور مشهد شهریور 95

 تور مشهد پاییز 95 

تور مشهد مهر 95

تور مشهد آبان 95

تور مشهد نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد , بهترین هتل 4 ستاره مشهد , مجلل ترین هتل 4 ستاره مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

پارک آبی مشهد

_آبی_مشهد_3.jpg

مشهد مقدس با دارا بودن ۳ پارک آبی (همه از نوع سرپوشیده) بیشترین تعداد پارک آبی را در سطح کشور دارد. پارک های آبی مشهد عبارتند از "سرزمین موجهای آبی" "پارک ساحلی آفتاب" و "پارک آبی ایرانیان".پارک آبی مشهد که بیشتر به نام سرزمین موجهای آب شناخته می شود یکی از بزرگترین پارک های آبی در خاور میانه شناخته می شود. پارک آبی چه از لحاظ بزرگی و چه سرپوشیده بودن در خاورمیانه تک و بی نظیر می باشد. همچنین این پارک در میان کاملترین پارک های آبی می باشد. این مکان محیطی خوب و آرام را برای افراد به وجود آورده است. لازم به ذکر است که با توجه به امکانات تفریحی بالای پارک آبی, این مکان یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری مشهد محسوب می شود. از امکانات تفریحی این پارک می توان به سرسره موج, استخر شنا, سونا, جکوزی ,سرسره تاپسی(Topsy Turvy) اشاره کرد.

ساعت کاری از نه تا بیست و دو می باشد.

بانوان روزهای زوج امکان استفاده از پارک آبی را دارند و آقایان روزهای فرد و جمعه ها می توانند استفاده کنند.
نرخ بلیط برای هر فرد بزرگسال 25 هزار تومان و کودکان(باقد بین 100 تا 120 سانتی متر) 15هزار تومان می باشد.

 

_آبی_مشهد_5.jpg

 مطالب مرتبط:

تور مشهد تابستان 95

  تور مشهد مرداد 95 

 تور مشهد شهریور 95

 تور مشهد پاییز 95 

تور مشهد مهر 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: پارک آبی مشهد،جاذبه های گردشگری مشهد , مکان های دیدنی مشهد , جاذبه های گردشگری ودیدنی مشهد ,معرفی جاذبه های گردشگری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

روستای تاریخی پاژ در مشهد

 _تاریخی_پاژ_مشهد_1.jpg

 

پاژ نام زادگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی، شاعر حماسه‌سرای ایرانی است و نام روستایی واقع در تقاطع جاده کارده به کلات نادری و 15 کیلومتری شمال شهر مشهد می‌باشد.

در میانه روستای پاژ و در 700 متری شمال غرب آن دو تپه باستانی به چشم می‌خورد که به آثار و بقایای پاژ قدیم مربوط می‌باشند و موید پیشینه تاریخی این منطقه در سده‌های نخستین پس از اسلام تا قرن نهم و دهم هجری است.روستای فعلی پاژ دارای 800 هكتار مساحت است كه از مجموع آن حدودا 4 هكتار به بخش مسكونی اختصاص یافته است بخشی از فضای مسكونی روستا در میان آن و بقیه بر روی تپه‌ای موسوم به قلعه بلند است مكانی كه بنظر می‌رسد در گذشته محل اصلی و هسته مركزی دهكده پاژ بودهاست بجز تپه موجود در فاصله تقریبی پانصد متر از پشته اولیه بلنددیگری نمایان است كه در نزد اهالی به قلعه كهنه پاژ معروف است سفال های رنگارنگ و لعابدار پاركنده بر روی این بلندی نشانه ای از تداوم مدنیت پاژ در سدهای اولیه بعد از اسلام تا قرن نهم و دهم هجری است .در تور مشهد دیدن ازاین روستای تاریخی را ازدست ندهید .

 

_تاریخی_پاژ_مشهد_2.jpg

 مطالب مرتبط:

تور مشهد تابستان 95

  تور مشهد مرداد 95 

 تور مشهد شهریور 95

 تور مشهد پاییز 95 

تور مشهد مهر 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: روستای تاریخی پاژ در مشهد،جاذبه های گردشگری مشهد , مکان های دیدنی مشهد , جاذبه های گردشگری ودیدنی مشهد ,معرفی جاذبه های گردشگری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل هاترا مشهد

هتل هاترا مشهد یکی دیگر از هتل های زیبا در شهر مقدس مشهد می باشد این هتل لوکس در سال ۱۳۹۲ افتتاح شد. این هتل ۴ ستاره در خيابان امام رضا ، دانش غربي واقع شده است. همچنین هتل هاترا درفاصله  ۱۰ دقیقه ای از حرم امام رضا قرار گرفته است.هتل هاترا دارای سرویس رایگان به صورت چندین نوبت در روز به حرم  می باشد.این هتل زیبا تا فرودگاه تنها ۱۵ دقیقه فاصله دارد. همچنین ایستگاه راه آهن در ۳۰ دقیقه ای هتل واقع شده است.این هتل پذیرای زائران و گردشگران عزیز تور مشهد می باشد. 

امکانات هتل هاترا مشهد:

هتل هاترا دارای اتاق های ۲ تخته و ۴ تخته و سوئیت های بزرگ و خانوادگی برای مسافران تور مشهد می باشد. اتاق هایی با نور مناسب ، پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، حمام با ست کامل ، دسترسی به اینترنت پر سرعت  و میز کار ، تنها بخشی از امکانات اتاق های هاترا می باشد.میهمانان تور مشهد می توانند صبحانه را به صورت بوفه میل نمایند. همچنین در رستوران هتل ناهار ، شام ومنوی غذای انتخابی شامل ۶ نوع در هر وعده می باشد که مهمانان تور مشهد می توانند غذای مورد علاقه خود را سفارش داده و از خوردن آن ها لذت ببرند. از امکانات هتل هاترا می توان به  سالن کنفرانس، کافی نت ، گیم نت ،صندوق امانات اختصاصی، تاکسی سرویس ، کافی شاب و سالن ورزشی مجهز اشاره کرد.

 

هتل توس مشهد

 هتل توس مشهد به عنوان نزدیکترین هتل 4 ستاره به حرم امام رضا با طی 3 دقیقه پیاده روی به زیارت امام رضا (ع) بروید. مسافت کوتاهی تا آرامگاه نادر شاه، موزه انسان شناسی و موزه های آستان مقدس حضرت رضا (ع) بروید و لحظات خوبی را برای مسافران تور مشهد به ارمغان میاورد. هتل توس در مرکز شهر  واقع شده و  از این بابت دسترسی آسانی به جاذبه های مهم گردشگری مشهد ازجمله پارک کوه سنگی، پارک جنگلی طرق و باغ  تاریخی ملک آباد دارد. لابی هتل مجهز به کافی شاپ با مبلمانی راحت می باشد که مسافران تور مشهد میتوانند برای سرو نوشیدنی های گرم و سرد خود را فراهم کنند.

امکانات  هتل توس مشهد

رستوران هتل نیز با تدارک دکوراسیونی زیبا و ارائه‌ی منوی ازغذا های ایرانی، دریایی و فرنگی اشتهای شما را بر می انگیزد به طوریکه با هر سلیقه ای که باشید با رضایت مندی این رستوران را ترک خواهید کرد. 

 

استخر سر پوشیده جکوزی و سونا و انواع ماساژ ، اینترنت،لابی،سالن ورزش،کافی شاپ، اینترنت در لابی،با اقامت در هتل توس مشهد اقامتی آرامش بخشی را برای مسافران تور مشهد برای خود رقم بزنید.

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور مشهد تیر 95

تور مشهد مرداد 95  

تور مشهد تابستان 95

تور مشهد ویژه تعطیلات تابستان 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: لوکس ترین هتل های 4 ستاره مشهد , بهترین هتل 4 ستاره مشهد , مجلل ترین هتل 4 ستاره مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل مشهد مشهد 

هتل مشهد مشهد ازبا قدمت ترین هتل های مشهد در خیابان امام رضا با  منظره ای دل نواز رو به حرم ملکوتی امام رئوف  در سال 1354 تاسیس شده است. این هتل  در 10 طبقه با 137 واحد با پرسنلی مجرب  و اموزش دیده اماده خدمات رسانی به میهمانان  عزیز تور مشهد می باشند.

 

 

امکانات هتل مشهد مشهد :

یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی،سالن کنفرانس برای کنفرانس ها و همایش های دولتی  و خصوصی،نمازخانه، لابی، ماهواره، سالن ورزش، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ 24 ساعته، اینترنت در لابی با فضایی ارام و دل نشین، هتل آسانسور و لاندری دارد. هزینه اقامت برای کودکان زیر 4 سال سال رایگان و 4 تا 8 سال نیم بها و بالای 8 سال نفر اضافه محسوب میشود. و رستورانی با انواع غذا های لذیذ ایرانی و فرنگی و فست فود در محیطی زیبا ، آماده پذیرایی از میهمانان عزیز تور مشهد می باشد . 

هتل 4 ستاره آبان مشهد :

هتل 4 ستاره آبان مشهد در خیابان امام رضا و بلوار پیروزی احداث شده است. این هتل در فاصله 30 دقیقه ای به صورت پیاده روی از حرم مطهر قرار گرفته است. بازار رضا مشهد 300 متر از هتل فاصله دارد. همچنین فرودگاه مشهد و ایستگاه راه آهن 30 دقیقه با این هتل فاصله دارد. كودكان 3 تا 5 سال برای تور مشهد نيمه بهاء محاسبه می گردد.

_آبان_1.jpg

_آبان_2.jpg

امکانات هتل آبان مشهد برای میهمانان تور مشهد:
رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابی، اینترنت در لابی و واحد، جکوزی، آسانسور، پارکینگ اختصاصی، سالن کنفرانس، تاکسی سرویس، ماهواره، پارک کودکان، کافی نت،  گشت درون شهری و برون شهری، ترانسفر فرودگاه رایگان، کافی شاپ، نمازخانه،سونا، سرویس حرم، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی و...

_آبان_3.jpg

_آبان_4.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور مشهد تابستان 95

تور مشهد مرداد95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: لوکس ترین هتل های 4 ستاره مشهد , بهترین هتل 4 ستاره مشهد , مجلل ترین هتل 4 ستاره مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

مجتمع تجاری ویلاژ توریست مشهد :

 _توریست.jpg

 مجتمع تجاری ویلاژتوریست در یکی از مهمترین موقعیت اقتصادی و گردشگری شهر مقدس مشهد و در انتهای بلوار وکیل آباد، ابتدای جاده ییلاقی طرقبه قرار گرفته است.دسترسی سریع و آسان به اصلی ترین بزرگراهها، این پروژ را از لحاظ موقعیت به عنوان یکی از ممتاز ترین پروژه های تجاری و توریستی کشور مطرح نموده است.نزدیکی به ایستگاه مرکزی قطار شهری، با فاصله 800 متر، کوهستان پارک شادی، پارک جنگلی وکیل آباد، منطقه گردشگری سرزمین تمدن ها، سد چالیدره، بند گلستان و دیگر جاذبه های طرقبه، جایگاه ویژه ای را از نظر سرمایه گذاری سودآور و مطمئن برای این پروژه رقم زده است.این مجتمع دارای 250 واحد تجاری در سه طبقه و با سطح کلی 15000 متر مربع و با درصد اشتغال حدوداً 40% و 5000 متر مربع فضای شهربازی و 5000 مترمربع هایپر مارکت و .فضاهای نمایشگاهی و 2000 متر مربع فضای تابستانی در بام دارای دو آب نمای شاخص یکی در محوطه بام شامل آب و آتش و مجموعه المانهای آتش در مرز های ساختمان می باشد.

 _توریست1.jpg

 

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

 

_شرق_1.jpg

 

_شرق_2.jpg

 

مجتمع تجاری الماس شرق در مشهد، در منطقه اقتصادی - توریستی سپاد واقع شده‌است. در این منطقه بازارهای بزرگ کاوه و خیام نیز واقع شده‌است.«الماس شرق» یک مجموعه تجاری و تفریحی است که می‌تواند یک روز شاد را برای مسافران تور مشهد بسازد.
زیربنای مجتمع تجاری معادل 
۷۵۰۰۰ متر مربع که شامل ۱۲۳۸ باب واحد تجاری ، یک کافی شاپ، یک رستوران فست فود، شهربازی، آب‌نما جامپینــگ، سالن نمازخانه و سالن اجتماعات، پارکینگ طبقاتی، مجموعه‌های اداری مرتبط، بازار چینی‌ها، نمایندگی های معتبر لوازم خانگی و پوشاک مارک، ۵ بانک رسـمی و آژانس های هواپیمایی و ... می‌باشد. این بازار بزرگ در شش طبقه واقع شده‌است که نمایی از معماری مدرن و اسلامی را به نمایش گذاشته‌ که گنبد بزرگ و بسیار زیبایش، شبیه به الماس تراشیده شده‌ است. این بازار به فروش لوازم خانگی٬ البسه و پوشاک٬ لوازم صوتی و تصویری اختصاص دارد. در این مجتمع شبکه بیسیم - وای فای - عمومی وجود دارد.

مجتمع تجاری الماس شرق در نشانی مشهد انتهای بلوار خیام واقع است.

 

_شرق_5.jpg

 

_شرق_4.jpg

 مطالب مرتبط:

تور مشهد تابستان 95

  تور مشهد مرداد 95 

 تور مشهد شهریور 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد,مراکز خرید معروف مشهد ,بهترین مراکز خرید مشهد, مکان های خرید مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل عماد مشهد

هتل چهار ستاره عماد مشهد، 350 متر تا حرم مطهر رضوی (ع) فاصله دارد و در ضلع شمالی حرمدر سال 1389 ساخته شده است.

هتل عماد مشهد با 55 اتاق در 9 طبقه جهت پذیرائی 200 نفر از مسافران محترم تور مشهد با امکاناتی از جمله " بهترین سوئیت ، اتاق های 2 و 3 تخته لوکس ، 2 سالن و رستورانی با ظرفیت 185 نفر بنا شده است و  با افتخار میزبان زائران عزیز تور مشهد میباشد.

 درهتل عماد مشهد با حضور پرسنل مجرب و آموزش دیده پذیرای مسافران و زائران حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) می باشد.

 

امکانات رفاهی هتل عماد مشهد:

رستوران  (با ارائه بهترین غذاهای ایرانی - سنتی و فست فود) و رستوران بام با دید زیبای حرم مطهر رضوی (ع) ، کافی شاپ (با ارائه تازه ترین نوشیدنی ها ) ، سرویس ( فرنگی - ایرانی) ، مجموعه آبی با 30 نفر ظرفیت، لابی، فولبرد، لاندری (خشکشویی) ، استخر ، سونا خشک ، سونا بخار ، جکوزی ، سالن بدن سازی - سالن ورزشی، فروشگاه و غرفه، اینترنت ، پارکینگ  و صندوق امانات .

 

در هتل عماد مشهد با ارائه خدمات رفاهی - تفریحی و ورزشی سفری خاطره انگیز را برای مسافران محترم تور مشهد رغم میزند، همچنین با حضور امکاناتی چون گشت درون و برون شهری و  تاکسی سرویس برای گردش و زیارت حرم سفری زیارتی - سیاحتی به یاد ماندنی خواهند داشت.

 

مطالب مرتبط:

تور مشهد تابستان 95

  تور مشهد مرداد 95 

 تور مشهد شهریور 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های 4 ستاره مشهد ,هتل های 4 ستاره مشهد , معرفی هتل 4 ستاره مشهد، امکانات هتل های 4 ستاره مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر مشهد یکی ازهتل های 5 ستاره مشهد با فاصله ی نزدیک به حرم مطهر حضرت رضا (ع ) مشهد در زیباترین خیابان شهر و نزدیک به مراکز اصلی خرید و مراکز دیدنی شهر می باشد. این هتل دارای تمامی امکانات  تورهای سیاحتی درون شهری و برون شهری، کافی نت، پزشک مقیم، تاکسی سرویس شبانه روزی،پارکینگ سرپوشیده شبانه روزی، آرايشگاه زنانه، اتاق ماساژ، شهربازي كودكان، اينترنت وايرلس، پیشرفته ترین سیستمهای صوتی، تصویری، ماهواره و سایر امکانات بر اساس استانداردهای بین المللی بطور 24 ساعته، و همچنین امکانات رفاهی برای مسافران تور مشهد از قبیل: رستورانها، تالارها، فروشگاههای متعدد و متنوع و ... برای میهمانان  محترم تور مشهد می باشد.هزينه اقامت كودكان زير 2 سال رايگان و هزينه اقامت كودكان 2 تا 6 سال نيمه بهاست و هم چنین اقامت بالاي 5 شب  شامل يك شب اقامت رايگان در هتل بین المللی قصر مشهد مي باشد. 

مطالب مرتبط :

تور مشهد تابستان 95

تور مشهد مرداد95

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: لوکس ترین هتل های مشهد , بهترین هتل مشهد , مجلل ترین هتل مشهد , هتل بین المللی قصر مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل 5 ستاره مدینه الرضا مشهد:

هتل 5 ستاره مدینه الرضا مشهد در آستانه ورود به حریم مجموعه رضوی احداث شده به صورتی که با حرم مطهر امام رضا فقط 150 متر فاصله دارد. این هتل در مجموع از 400 اتاق و سوئیت متنوع تشکیل شده است. همچنین هتل با فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد مشهد 25 دقیقه و با مرکز شهر فقط 10 دقیقه فاصله دارد.مسافران برای رزرو تور مشهد می توانند با آژانس سالی گشت تماس بگیرند.

_مدینه_1.jpg

_مدینه_3.jpg

امکانات هتل مدینه الرضا مشهدبرای مسافران تور مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاهی، سالن همایش و آمفی تئاتر، آسانسور، کافی شاپ،صندوق امانات، مرکز خرید، تهویه، اینترنت پر سرعت رایگان، رستوران گردان، انبار بار و چمدان،باند هلی کوپتر، آرایشگاه، دستگاه خودپرداز، سرویس نگه داری از کودک، چهار طبقه پارکینگ استخرسرپوشیده و روباز، سونا، جکوزی، سالن تنیس، میز بیلیارد، سالن بدنسازی، کتابخانه، کافی نت، نماز خانه، لاندری، کلید الکترونیکی،  خدمات خانه داری، خدمات تعمیر لباس، کپی و فکس، خدمات شستشوی لباس، صرافی و...

_مدینه4.JPG

_مدینه5.jpg

هتل 5 ستاره بین المللی قصر طلایی مشهد :

هتل 5 ستاره بین المللی قصر طلایی مشهد در خیابان امام رضا واقع شده است. این هتل در سال 1389 در زمینی به مساحت70000 متر مربع احداث شده است.فاصله این هتل تا حرم 5 دقیقه می باشد. این هتل 20 طبقه 610 واحد اقامتی در تیپ های انواع آپارتمان های رویال، سوئیت، کانکت، امپریال سوئیت، پرنسس سوئیت، پرزیدنت سوئیت، دبل، سینگل دارد.برای رزرو تور مشهد با آژانس مسافرتی سالی گشت تماس بگیرید.

_قصرطلایی1.jpg

_قصرطلایی2.jpg

امکانات هتل قصر طلایی مشهد برای میهمانان تور مشهد:

رستوران، لابی، کافی شاپ، اینترنت وایرلس، صندوق امانات، سرویس حرم، سونا، پارکینگ اختصاصی، نمازخانه، پارک کودکان، تاکسی سرویس، گشت، سالن ورزشی، استخر، بیلیارد، آسانسور، جکوزی، ترانسفر رایگان فرودگاه، چایخانه در بام، صبحانه، کافی نت، گیم نت، چایخانه سنتی، سالن کنفرانس، خدمات خانه داری، فروشگاه و...

_قصرطلایی3.jpg

_قصرطلایی4.jpg

_قصرطلایی5.jpg

مطالب مرتبط :

تور مشهد تابستان 95

تور مشهد مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: لوکس ترین هتل های مشهد , بهترین هتل مشهد , مجلل ترین هتل مشهد، هتل های 5 ستاره مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل تارا مشهد

هتل تارا مشهد در سال ۱۳۷۴ احداث شده استو این هتل 4 ستاره درمجموع 113 اتاق دارا می باشد. هتل تارا یکی از نزدیکترین به بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (علیه السلام) می باشد که از داخل اتاق ها میتوان گنبد و بارگاه باشکوه حضرت ثامن الحجج (علیه السلام) را که زیباترین نماهاست را مشاهده کرد. این هتل آماده پذیرایی از شما گردشگران تور مشهد می باشد.از امکانات هتل تارا مشهد می توان به لابی،رستوران،بیلیارد،سالن همایش،سالن کتابخانه،سینماريال،کافی نت،صندوق امانات شخصی،پخش 24 ساعته فیلم سینمایی در شبکه ویدئویی هتل، کافی شاپ و روم سرویس 24 ساعته اشاره کرد.

 

 

هتل الغدیر مشهد

هتل الغدیر مشهد یکی از هتل های ۴ ستاره تاپ و بسیار نزدیک به حرم مطهر می باشد. این هتل مقابل باغ نادری و در نزدیکی بازار بزرگ مرکزی مشهد مقدس می باشد.از هتل الغدیر تا حرم ۵ دقیقه پیاده روی دارد.مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

امکانات هتل الغدیر مشهد:

منوی غذا در این هتل بصورت انتخابی و منوی بوفه سلف سرویس انتخابی می باشد. در طبقه تحتانی این هتل بازارچه ای بزرگ به نام الغدیر وجود دارد که برای تهیه سوغات درجه یک مشهد مقدس گزینه ای مناسب می باشد.

هتل الغدیر مشهد دارای ۲۸۹ باب اتاق به صورت ۱۱۹ اتاق دوتخته دابل و توین، ۱۳۱ اتاق سه تخته تریپل، ۲۳ سوئیت و ۱۶ دستگاه آپارتمان در سه فاز می باشد. کلیه اتاق ها مجهز به تخت با تشک های طبی ، یخچال ، تلویزیون با ۶ کانال بین المللی، تهویه مطبوع سرد و گرم ، حمام , کمد مخصوص البسه و صندوق ایمنی دیجیتال می باشند. همچنین صندوق ایمنی هتل در قسمت پذیرش نیز محل امنی برای نگهداری اسناد، پول نقد و اجناس گران قیمت مهمانان تور مشهد می باشد. نوع اتاق : اتاق دو تخته, اتاق سه تخته, سوئیت دو نفره, سوئیت سه نفره, آپارتمان یک خوابه سه نفره, آپارتمان دو خوابه چهار نفره, آپارتمان دو خوابه پنج نفره میباشد.لابی بزرگ و زیبا به مساحت 1000 متر مربع هم از دیگر ویژگی های خوب این هتل برای مسافران تور مشهد میباشد.

 لابی ، کافی شاپ ، سالن کنفرانس ، تاکسی سرویس ، خدمات خانه داری ، آسانسور ، خود پرداز ، اینترنت در لابی ، گیم نت ، سالن ورزشی ، خشک شویی ، فروشگاه ، سونا ، جکوزی ، سیستم اطفاء حریق,تاکسی اختصاصی هتل,فست فود سلطان با ظرفیت 500 نفر,گیم نت برای سرگرمی کودکان,دو سالن معظم برگزاری مراسم به ظرفیت 1000 نفر و... را میتوان نام برد که مسافران تور مشهد را به خود جذب میکند.

 

هتل سینور مشهد

هتل 4 ستاره سینور مشهد تازه تاسیس است و در سال ۹۳ راه اندازی شده است و دارای ۲۲ طبقه و مجموعا ۳۰۰ واحد مجزا که امکاناتی چون مراکز تجاری و اداری، چندین رستوران با چشم انداز بی نظیر، سالن آمفی تئاتر و همایش، کلوپ ورزشی، سونا و استخر در سه طبقه و کافی شاپ ۲۴ ساعته برای مسافران تور مشهد را به عنوان سرویس های خود در نظر گرفته است.فاصله هتل سینور گرچه به نزدیکی خیلی از هتل های دیگر نیست ولی ۱۰۰۰ متر آنقدر ها هم زیاد نیست و شما با چند دقیقه پیاده روی می توانید به حرم مشرف شوید.همچنین فاصله مناسب هتل سینور مشهد تا مراکزی همچون بازار رضا و یا فرودگاه و دیگر مکان های مهم مشهد دلیلی مناسب برای انتخاب این هتل می باشد. به زودی مجموعه ای آبی در این هتل راه اندازی خواهد شد. این هتل همچنین دارای روف گاردن و کافی شاپی شیک برای سرویس رسانی به مسافران تور مشهد می باشد.

امکانات هتل سینور مشهد:

 در طبقات ۱۶ و ۱۷ هتل سینور رستوران های آن قرار دارند که چشم اندازی بسیار فوق العاده از حرم مطهر به شما نمایش می دهند. اتاق های خود را می توانید با توجه به سلیقه خودتان رو به حرم و یا مشرف به شهر انتخاب کنید. همچنین کارکنان این هتل می توانند به عربی، انگلیسی، آلمانی و فرانسوی صحبت کنند.

فروشگاه و غرفه، پاركينگ، تراس، آسانسور، روزنامه، نمازخانه، فروشگاه صنايع دستي، تلويزيون در لابي، اتاق عقد، فروشگاه سوغاتي، آرايشگاه زنانه، صندوق امانات، لابي، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در راهرو، تاکسی سرویس، كافي شاپ، رستوران، رستوران فضاي باز، كافي شاپ ۲۴ ساعته برای زائران تور مشهد، سالن آمفي تئاتر، سالن تشريفات، سالن همايش، سالن كنفرانس، اتاق ميهماني و جلسات كاري، سالن بدنسازي، استخر، اسپا، سونا خشك، سونا بخار، جكوزي، استخر كودكان، ماساژ، امكانات ورزش هاي آبي، سالن بيليارد، استخر فضاي بسته، اتاق غير سيگاري ها، اتاق براي سيگاري ها، حمام تركي، اينترنت در لابي، اينترنت در اتاق، شبكه پخش فيلم داخلي، امكان شارژ وسايل الكترونيكي در لابي، تلويزيون LED و LCD در لابي از دیگر امکانات هتل سینور مشهد برای مسافران تور مشهد هستند.

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور مشهد تیر 95

تور مشهد مرداد 95  

تور مشهد تابستان 95

تور مشهد ویژه تعطیلات تابستان 95

 


:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: لوکس ترین هتل های 4 ستاره مشهد , بهترین هتل 4 ستاره مشهد , مجلل ترین هتل 4 ستاره مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه
فریزی 
 روستای فریزی، در دامنه رشته كوه بینالود هزار سال قدمت قرار دارد. این منطقه در 75 كیلومتری جنوب غربی مشهد بصورت آسفالت میباشد و 210 خانوار در این روستا ساکن هستند.  از این رو مورد استقبال مسافران تور مشهد شده است.  

معنای کلمه فریزی، شکوه زندگی است که " فر =  شكوه و عظمت و زی = زندگی " گرفته شده است. این منطقه كوهستانی، طبیعت دلپذیری را برای گردشگران تور مشهد دارد که در مسیر به شهر گلبهار ، معادن سنگ آهك و روستای خیج و روستای ییلاقی و زیبای آبقد میرسد.

فریزی، بهشت پنهان خراسان در سرسبزترین دره های بینالود واقع شده است، در این روستا با وجود بناهای قدیمی همچون روستای کنگ و شهر ماسوله میباشد. گردشگران تور مشهد با حضور در این روستا لحظاتی به یاد ماندنی خواهند داشت.

 

 

مطالب مرتبط:

 

تور مشهد تابستان 95

 

  تور مشهد مرداد 95 

 

 تور مشهد شهریور 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد , مکان های دیدنی مشهد , جاذبه های گردشگری ودیدنی مشهد , معرفی جاذبه های گردشگری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل دیپلمات مشهد

 هتل دیپلمات مشهد یکی از هتل های نوساز مشهد می باشد که در سال 1391 ساخته شده است  که در نزدیکی میدان راه آهن قرار دارد این هتل 3 ستاره  آماده پذیرایی از شما مسافران تور مشهد می باشد. هتل دیپلمات مشهد  ده طبقه که دارای 60 اتاق و سوئیت می باشد ,اتاق های یک خوابه,دو خوابه و اتاق های خانوادگی بسیار مرتب و شیک دارای تلویزیون ال سی دی دارد که امکانات رفاهی خوب و مناسبی برخوردار می باشد .

امکانات هتل دیپلمات مشهد:

 رستوران ، کافی شاپ که انواع نوشیدنی های سرد و گرم  را دارد و در لابی هتل قرار دارد و از دیگر امکانات این هتل استخر، سونا ، جکوزی، لابی، اینترنت ،حمام ترکی ،ماساژ،لاندری،سالن کنفرانس،صندوق امانات و ترانسفر رایگان فرودگاه هز امکانات این هتل می باشد.

شما مسافران با انتخاب  هتل دیپلمات مشهد می توانید از سفر خود لذت ببرید.

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور مشهد تیر 95

تور مشهد مرداد 95  

تور مشهد تابستان 95

تور مشهد ویژه تعطیلات تابستان 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: لوکس ترین هتل های مشهد , بهترین هتل مشهد , مجلل ترین هتل مشهد، هتل دیپلمات مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل آزادی مشهد

هتل آزادی مشهد که به هتل بانک صادرات معروف است در نزدیکی حرم مطهر قرار دارد و فاصله پیاده تا حرم حدود ۵ دقیقه می باشد.این هتل 4 ستاره میزبان خوبی برای میهمانان تور مشهد خود می باشد.

امکانات هتل آزادی مشهد:

این هتل بزرگ دارای رستوران,پارکينگ,اينترنت در لابي که بدون پرداخت هزينه و رايگان می باشد و همچنین در اتاق های هتل آزادی مشهد وای فای وجود دارد و بدون هزینه جداگانه می باشد و همچنین اتاق دو تخته و آپارتمان یک خوابه که داراي دو تخت وظرفيت سه نفر اضافه را دارد.مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل آزادی مشهد می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند. 

اتاق های بزرگ هتل آزادی مشهد سوئیت سه تخته که داراي سه تخت و ظرفيت يک نفر اضافه را دارد و همچنین آپارتمان دو خوابه که داراي چهار تخت وظرفيت دو نفر اضافه را دارد .همچنین نکته ای که باید یادآوری کنیم این است که برای همکاران بانک صادرات بنا بر عنوان رئیس هیئت امناء، مدیر منابع انسانی به عنوان نایب رئیس و مدیر امور خدمات و پشتیبانی، رئیس اداره کل حسابداری و بودجه، رئیس اداره کل رفاه، سرپرست شعب خراسان رضوی و مدیریت هتل می باشند برای ارائه خدمات به همکاران بانکی تسهیلات و تخفیفات خاصی در نظر گرفته شده است .

 

هتل کیانا مشهد

یکی از هتل های مطرح و شیک در مشهد مقدس هتل کیانا است این هتل ۴ ستاره با امکانات مناسب از توریست های تور مشهد پذیرایی می کند.هتل کیانا  ، درست در فاصله ی ۱۳۰۰ متری حرم مطهر امام رضا علیه السلام قرار دارد. اگر به صورت آرام و تفریحی بخواهید از هتل به حرم مشرف شوید کافیست ۱۵ دقیقه زمان بگذارید.هتل کیانا  در محوطه ای ۸ هزار متر مربعی، برپا شده است . از نظر معماری نیز از ابتدای امر این هتل را به صورت ۸ طبقه پی ریزی کرده اند. در این هتل ۱۰۰ اتاق وجود دارد. البته برای رزرو آپارتمان نیز می توانید روی این هتل حساب کنید و آپارتمان های تک خوابه، و فیستا سوئیت را رزرو کنید.مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

امکانات هتل کیانا مشهد:

هتل کیانا دارای دو فضای صرف غذا است که فضای اولی مربوط به نوشیدنی و غذا بوده و حدود ۹۰ نفر ظرفیت دارد اما رستوران مرسوم هتل کیانا ۱۵۰ نفره است اما بخش صبحانه خوری حدود ۲۴۰ نفر ظرفیت دارد.کودکان در این هتل می توانند در فضای باز و جذابی در امنیت کامل به تفریح خود بپردازند.سرویس خانه داری، کافی شاپ شبانه روزی، و امکانات رفاهی و تفریحی این هتل، از امتیاز های آن است.در بخش آرایشگاه زنانه، می توانید سرویس مطلوب خود را دریافت کنید و از فروشگاه های منتسب به هتل نیز برای خرید سوغاتی و هدایا و حتی موارد مورد نیاز خود استفاده کنید.همچنین برای تهیه بلیط اماکن گردشگری مشهد نیز می توانید از هتل کیانا و بخش مربوطه استفاده کنید.کسانی که به صرف غذا در فضای سنتی علاقه دارند نیز می توانند از رستوران سنتی این هتل بهره مند شوند. سالن همایش و کنفرانس نیز برای همایش های رسمی و کاری شما مکانی مجهز، شیک و مفیدی است. اگر احتیاج به تغییر واحد پولی دارید نیز می توانید از صرافی های این هتل استفاده کنید.اینترنت رایگان در برخی بخش های هتل در اختیار شماست. همچنین می توانید اوقات تفریح خود را در سالن ورزشی و حتی با سونا جکوزی هتل بگذرانید. برای تمام توریست های تور مشهد، این هتل یک نوبت سونا و جکوزی و مینی بار میوه رایگان در نظر گرفته است که می توانید از آن نیز بهره مند شوید.

در اتاق های هتل کیانا امکانات کافی مثل سیستم تصویری، یخچال، سرویس بهداشتی و حمام و دیگر امکانات ضروری برای یک اقامت کوتاه چند روزه وجود دارد.ساعت ورود و خروج به اتاق های هتل کیانا مشهد، ساعت ۱۴ هر روز می باشد. این هتل از پارکینگ نیز بهره مند است که می توانید به راحتی با استفاده از آن از ایمنی و سلامت خودروی خود بهره مند باشید. در هتل کیانا برای آقایان نیز خدمات پیرایشی وجود دارد. برای اینکه به مکان های مختلف شهر بروید می توانید از تاکسی سرویس های این هتل در تمام ساعت های روز بهره مند شوید.مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور مشهد تیر 95

تور مشهد مرداد 95  

تور مشهد تابستان 95

تور مشهد ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: لوکس ترین هتل های 4 ستاره مشهد , بهترین هتل 4 ستاره مشهد , مجلل ترین هتل 4 ستاره مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل الغدیر مشهد

هتل الغدیر مشهد یکی از هتل های ۴ ستاره تاپ و بسیار نزدیک به حرم مطهر می باشد. این هتل مقابل باغ نادری و در نزدیکی بازار بزرگ مرکزی مشهد مقدس می باشد.از هتل الغدیر تا حرم ۵ دقیقه پیاده روی دارد.مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

امکانات هتل الغدیر مشهد:

منوی غذا در این هتل بصورت انتخابی و منوی بوفه سلف سرویس انتخابی می باشد. در طبقه تحتانی این هتل بازارچه ای بزرگ به نام الغدیر وجود دارد که برای تهیه سوغات درجه یک مشهد مقدس گزینه ای مناسب می باشد.

هتل الغدیر مشهد دارای ۲۸۹ باب اتاق به صورت ۱۱۹ اتاق دوتخته دابل و توین، ۱۳۱ اتاق سه تخته تریپل، ۲۳ سوئیت و ۱۶ دستگاه آپارتمان در سه فاز می باشد. کلیه اتاق ها مجهز به تخت با تشک های طبی ، یخچال ، تلویزیون با ۶ کانال بین المللی، تهویه مطبوع سرد و گرم ، حمام , کمد مخصوص البسه و صندوق ایمنی دیجیتال می باشند. همچنین صندوق ایمنی هتل در قسمت پذیرش نیز محل امنی برای نگهداری اسناد، پول نقد و اجناس گران قیمت مهمانان تور مشهد می باشد. نوع اتاق : اتاق دو تخته, اتاق سه تخته, سوئیت دو نفره, سوئیت سه نفره, آپارتمان یک خوابه سه نفره, آپارتمان دو خوابه چهار نفره, آپارتمان دو خوابه پنج نفره میباشد.لابی بزرگ و زیبا به مساحت 1000 متر مربع هم از دیگر ویژگی های خوب این هتل برای مسافران تور مشهد میباشد.

 لابی ، کافی شاپ ، سالن کنفرانس ، تاکسی سرویس ، خدمات خانه داری ، آسانسور ، خود پرداز ، اینترنت در لابی ، گیم نت ، سالن ورزشی ، خشک شویی ، فروشگاه ، سونا ، جکوزی ، سیستم اطفاء حریق,تاکسی اختصاصی هتل,فست فود سلطان با ظرفیت 500 نفر,گیم نت برای سرگرمی کودکان,دو سالن معظم برگزاری مراسم به ظرفیت 1000 نفر و... را میتوان نام برد که مسافران تور مشهد را به خود جذب میکند.

 

هتل فردوس مشهد

هتل چهار ستاره فردوس مشهد دارای ۹۸ واحد و ظرفیت حدود ۲۵۰ تخت می باشد که در خیابان امام رضا ۸ و در ۱۰ طبقه بنا گردیده است. از مزیتهای این مجموعه میتوان: نزدیکی به حرم مطهر حضرت ثامن الحجج (علیه السلام)، بازار رضا و بازار هفده شهریور اشاره نمود. هتل فردوس با امکانات رفاهی مناسب درخور هتل چهار ستاره با پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده پذیرایی از شما عزیزان و میهمانان گرانقدر حضرت امام رضا (علیه السلام) می باشد.این هتل پذیرای زائران و گردشگران عزیزتور مشهد می باشد. 

امکانات هتل فردوس مشهد:

این هتل دارای لابی گسترده با فضایی گرم و دلنشین بهمراه آکواریومی زیبا،رستوران با ظرفیت 350 نفر با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی که مهمانان تور مشهد می توانند غذای مورد علاقه خود را سفارش داده و از خوردن آن ها لذت ببرند.

از دیگر خدمات هتل : اینترنت وایرلس رایگان ،کافی نت، گیم نت، لاندری، اتاق بازیهای کودکان، پارکینگ، خدمات گشت و تورهای نیم روزه و یک روزه. سوئیت، رستوران،  سرویس (فرنگی و ایرانی )،کافی شاپ، اینترنت در لابی اشاره کرد.

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور مشهد تیر 95

تور مشهد مرداد 95  

تور مشهد تابستان 95

تور مشهد ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: وکس ترین هتل های 4 ستاره مشهد , بهترین هتل 4 ستاره مشهد , مجلل ترین هتل 4 ستاره مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تير 1395 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد